Klikni za registraciju
Najčešća pitanja
 

1. Kako aktiviram karticu?

Čim preuzmeš karticu potrebno je da je aktiviraš da bi mogao/la da koristiš sve pogodnosti koje kartica omogućava. Aktivacija kartice se vrši na portalu  www.mojakartica.rs.  Nakon što pročitaš šta je aktivacija, polje 'šta je aktivacija' biraš polje 'aktivaj karticu' i popunjavaš formular.

 

2. Koji broj upisujem u polje ' broj kartice' ?

U  polje ' broj kartice'  unosiš broj koji se nalazi na dnu kartice i počinje slovom R .

 

3. Šta dobijam aktivacijom kartice?

Aktivacijom kartice dobijaš svoj profil u kome možeš dobiti najaktuelnije informacije o popustima, pogodnostima, seminarima i konkursima za mlade.  Možeš preuzeti polisu osiguranja, promo kodove i vaučere, izvišiti prijavu na neki konkurs i još mnogo toga.

 

4. Kako preuzimam polisu osiguranja?

Nakon uspešne aktivacije kartice, svaki korisnik ima svoje korisničko ime i šifru na osnovu kojih se uloguje na svoj profil (preko portala mojakartica.rs).Polisa se preuzima u polju 'e osiguranje', štampa i nosi zajedno sa EYCA karticom na putovanje.

 

5. Kako se koristi Evropska omladinska kartica kod nas?
Veoma jednostavno! Pogledaj na našem sajtu koje sve popuste imaš u svom gradu. Pokaži karticu prilikom plaćanja i iskoristi popust!  Inače, na svim mestima koja daju popuste imaš  nalepnice sa našim zaštitnim znakom!

 

6. Kako se koristi Evropska omladinska kartica širom Evrope?
Ukoliko želiš da putuješ u neku od evropskih država u kojima se razvija projekat Evropske omladinske kartice, poseti sajt www.eyca.org, izaberi zemlju i grad koji te zanima i dobićeš listu popusta validnih za to mesto! Važno je da znaš da svaka nacionalna EYCA organizacija razvija popuste u svojoj zemlji, te da se ti popusti ne mogu upoređivati sa popustima koje obezbeđujemo u Srbiji.
Ako imaš problema sa ostvarivanjem popusta koji je naveden, obavezno se obrati našim kolegama iz zemlje u kojoj boraviš, kako bi ti  pomogli da ostvariš svoja prava.

 

7. Da li može neko drugi da koristi karticu osim nosioca?
U principu ne može! Kartica je IDENTIFIKACIONA, što znači da važi samo na donosioca (odnosno na lice čiji su podaci unešeni u karticu).

 

8. Šta se dešava ako odem u restoran sa društvom?
U principu, popust važi samo za korisnika. Međutim, vlasniku restorana je u interesu da ima veći promet, tako da bi trebalo da celom drustvu da popust. Restoran je u obavezi da da popust korisniku, a sve ostalo je stvar njegove dobre volje.

 

9. Šta ako imam problem sa ostvarivanjem popusta?

Ukoliko imaš bilo kakvih problema sa korišćenjem kartice, obavezno nam piši na imampitanje@gpa.rs ili nas pozovi na 011/3349877. Jedino tako možemo zaštiti tvoja prava na benefite koje ti stoje na raspolaganju!
Sa svakim davaocem popusta mi, kao asocijacija, potpisujemo poseban ugovor, kojim se on obavezuje da svakom korisniku obezbedi određen popust. Ukoliko postoji problem, molimo te da nas kontaktiraš.  Mi ćemo, s naše strane, ponovo skrenuti pažnju vlasniku radnje na ugovorne obaveze.

Obrati pažnju da se u restoranima ili sportskim centrima ili kod autoprevoznika  može desiti da su zaposleni novi ljudi (kelneri, prodavci) koji nisu obavešteni o svim svojim obavezama. Zato je bolje potražiti nekog od odgovornih i sa njim proveriti validnost popusta. U svakom slučaju PROVERI validnost popusta PRE nego što platiš.

 

10. Šta ako korisnik izgubi karticu?
Karticu je moguće ponovo izdati, ali se plaćaju  tzv. manipulativni troškovi od 150 dinara.
Procedura je sledeća:
Član dolazi sa primerkom pristupnog formulara (koji je dobio prilikom učlanjenja) u EYCA kancelariju.
Na osnovu tog formulara u kome, između ostalog stoji i datum učlanjenja i isteka važnosti kartice, izdaje se nova kartica (drugi serijski broj!)
Da bi ovo bilo moguće, korisnik popunjava novi pristupni formular, a u karticu se kao rok važnosti upisuje rok iz starog formulara.

 

AKTIVIRAJ SVOJU KARTICU
UNIQA OSIGURANJE
FACEBOOK
FUNPIT
PARTNERI
GPA VIDEO
JAVNE NABAVKE