Najčešća pitanja
1. Kako aktiviram karticu?
Čim preuzmeš karticu potrebno je da je aktiviraš da bi mogao/la da koristiš sve pogodnosti koje kartica omogućava. Aktivacija kartice se vrši na portalu www.mojakartica.rs. Nakon što pročitaš šta je aktivacija, polje 'šta je aktivacija' , biraš polje ' aktivaj karticu' i popunjavaš formular.
2. Koji broj upisujem u polje ' broj kartice' ?
U polje ' broj kartice' unosiš broj koji se nalazi ispod slike i počinje slovom S .
3. Šta dobijam aktivacijom kartice?
Aktivacijom kartice dobijaš svoj profil u kome možeš dobiti najaktuelnije informacije o popustima, pogodnostima, seminarima i konkursima za mlade. Možeš preuzeti promo kodove i vaučere, izvišiti prijavu na neki konkurs i još mnogo toga.
4. Šta predstavlja ISIC kartica?
ISIC kartica je Identifikaciona Studentska Internanacionalna Kartica što znači da je to zvaničan dokument koji potvrđuje tvoj status studenta/učenika i važi u celom svetu.
5. Kako se koristi ISIC kartica kod nas?
Veoma jednostavno! Pogledaj na našem sajtu koje sve popuste imaš u svom gradu. Pokaži karticu prilikom plaćanja i iskoristi popust! Inače, na svim mestima koja daju popuste imaš nalepnice sa našim zaštitnim znakom!
6. Kako se koristi ISIC kartica širom sveta?
Ukoliko želiš da putuješ u neku od država u kojima se razvija projekat ISIC kartice, poseti sajt www.isic.org, izaberi zemlju i grad koji te zanima i dobićeš listu popusta validnih za to mesto! Važno je da znaš da svaka nacionalna ISIC organizacija razvija popuste u svojoj zemlji, te da se ti popusti ne mogu upoređivati sa popustima koje obezbeđujemo u Srbiji.
Ako imaš problema sa ostvarivanjem popusta koji je naveden, obavezno se obrati našim kolegama iz zemlje u kojoj boraviš, kako bi ti pomogli da ostvariš svoja prava.
7. Da li može neko drugi da koristi karticu osim nosioca?
U principu ne može! Kartica je IDENTIFIKACIONA, što znači da važi samo za vlasnika kartice.
8. Šta se dešava ako odem u restoran sa društvom?
U principu, popust važi samo za korisnika. Međutim, vlasniku restorana je u interesu da ima veći promet, tako da bi trebalo da celom drustvu da popust. Restoran je u obavezi da da popust korisniku, a sve ostalo je stvar njegove dobre volje.
9. Šta ako imam problem sa ostvarivanjem popusta?
Ukoliko imaš bilo kakvih problema sa korišćenjem kartice, obavezno nam piši na imampitanje@gpa.rs ili nas pozovi na 011/3349877. Jedino tako možemo zaštiti tvoja prava na benefite koje ti stoje na raspolaganju!
Sa svakim davaocem popusta mi, kao asocijacija, potpisujemo poseban ugovor, kojim se on obavezuje da svakom korisniku obezbedi određen popust. Ukoliko postoji problem, molimo te da nas kontaktiraš. Mi ćemo, s naše strane, ponovo skrenuti pažnju vlasniku radnje na potpisani ugovor.
Obrati pažnju da se u restoranima ili sportskim centrima ili kod autoprevoznika može desiti da su zaposleni novi ljudi (kelneri, prodavci) koji nisu obavešteni o svim svojim obavezama. Zato je bolje potražiti nekog od odgovornih i sa njim proveriti validnost popusta. U svakom slučaju PROVERI validnost popusta PRE nego sto platiš.
10. Šta ako korisnik izgubi karticu?
Karticu je moguće ponovo izdati, ali se plaća nova članarina.