Potvrdu je potrebno odštampati i poneti na putovanje zajedno sa EYCA karticom.
Ukoliko dođe do nezgode, prosec refundacije troškova vrši se preko GPA agencije.
Bilo da se nezgoda desila u zemlji ili inostranstvu korisnik/ca nakon završenog lečenja predaje prijavu nesrećnog slučaja i ostalu dokumentaciju u kancelariju GPA, Starine Novaka 1, Beograd.
Nakon provere, dokumentacija se šalje u UNIQA-u koja dalje razmatra slučaj.
Rešenje stiže na adresu koju je korisnik/ca naveo/la u prijavi nesrećnog slučaja u roku od mesec dana nakon predavanja dokumentacije.
Detaljnije o polisi za putovanje možeš pogledati klikom na POLISA ZA PUTOVANJE
Detaljnije o osiguranju u zemlji možeš pogledatiti klikokom na POLISA U ZEMLJI
Ukoliko imaš dodatnih pitanja možeš nas kontaktirati putem email-a na ili putem telefona na 011/33 49 877 radnim danima 09-17h.